파일:Josefa de Ayala - The Sacrificial Lamb - Walters 371193.jpg
원본 파일 (1,799 × 1,238 픽셀, 파일 크기: 2.63 MB, MIME 종류: image/jpeg)
이 파일은 위키미디어 공용에 있으며, 다른 프로젝트에서 사용하고 있을 가능성이 있습니다. 해당 파일에 대한 설명이 아래에 나와 있습니다.
파일 설명
| Josefa de Óbidos: The Sacrificial Lamb
|
||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 화가 | ||||||||||||||||||||||||
| 제목 |
The Sacrificial Lamb |
|||||||||||||||||||||||
| Object type |
회화 |
|||||||||||||||||||||||
| 장르 |
정물화 |
|||||||||||||||||||||||
| 설명 |
English: The inscription refers to Christ as the Lamb whose death was foretold. This symbolism of Christ as a sacrificial lamb who brings salvation derives from the feast of Passover, instituted after the Lord saved the Jews in Egypt who brushed the blood of slaughtered lambs over their doors.
Although Ayala spent most of her life in Portugal, this work reflects the influence of the art of her native Seville, Spain. She has modeled her composition and her style-with the strong contrasts of light and dark and attention to realistic detail-on paintings of Francisco de Zurbarán (1598-1664), also from that city. Ayala was one of the few women artists active in Spain and Portugal. She was renowned for her ability to paint still lifes and portraits, subjects that were considered appropriate for female painters. |
|||||||||||||||||||||||
| 날짜 |
1670년경에서 1684년경 사이 date QS:P571,+1650-00-00T00:00:00Z/7,P1319,+1670-00-00T00:00:00Z/9,P1326,+1684-00-00T00:00:00Z/9,P1480,Q5727902 |
|||||||||||||||||||||||
| 기법 |
캔버스에 유화 medium QS:P186,Q296955;P186,Q12321255,P518,Q861259 |
|||||||||||||||||||||||
| 크기 |
높이: 55.5 cm; 너비: 78.7 cm dimensions QS:P2048,55.5U174728 dimensions QS:P2049,78.7U174728 |
|||||||||||||||||||||||
| 소장처 |
institution QS:P195,Q210081 |
|||||||||||||||||||||||
| 일련 번호 |
37.1193 |
|||||||||||||||||||||||
| 제작된 장소 | Obidos, Portugal | |||||||||||||||||||||||
| 작품의 역사 |
|
|||||||||||||||||||||||
| 전시 역사 | Going for Baroque. The Walters Art Gallery, Baltimore. 1995-1996. The Sacred and the Profane: Josefa de Obidos of Portugal (1630-1684). National Museum of Women in the Arts, Washington. 1997. | |||||||||||||||||||||||
| 크레디트 라인 | Acquired by Henry Walters with the Massarenti Collection, 1902 | |||||||||||||||||||||||
| 각주 |
Walters Art Museum artwork ID: 8783 |
|||||||||||||||||||||||
| 출처 |
월터스 미술관: |
|||||||||||||||||||||||
| 저작권 (이 파일을 인용하기) |
|
|||||||||||||||||||||||
| 다른 버전 |
|
|||||||||||||||||||||||
라이선스
This file was provided to Wikimedia Commons by the Walters Art Museum as part of a cooperation project. All artworks in the photographs are in public domain due to age. The photographs of two-dimensional objects are also in the public domain. Photographs of three-dimensional objects and all descriptions have been released under the Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 Unported License and the GNU Free Documentation License.
In the case of the text descriptions, copyright restrictions only apply to longer descriptions which cross the threshold of originality.
العربيَّة | English | français | italiano | македонски | русский | sicilianu | +/− |
|
이 파일은 2차원 작품의 복제에 충실한 사진으로, 원본 작품은 다음 이유에 따라 퍼블릭 도메인 하에 있습니다.
이 디지털 복제 파일은 다음 라이선스로 배포됩니다.
사법 기관 대부분에서 퍼블릭 도메인인 2차원 작품의 복제에 충실한 사진은 저작권이 발생하지 않습니다. 위키미디어 재단은 이러한 작품은 미국 내에서 저작권이 발생하지 않는다는 입장을 취하고 있으며(PD-Art 사진의 재사용을 참고하십시오), 이에 따르면 사진 자체는 퍼블릭 도메인에 속해, 위에 기제된 라이선스를 준수할 필요가 없습니다. | ||||||||
설명
이 파일에 묘사된 항목
다음을 묘사함
파일 역사
날짜/시간 링크를 클릭하면 해당 시간의 파일을 볼 수 있습니다.
| 날짜/시간 | 크기 | 사용자 | 설명 | |
|---|---|---|---|---|
| 현재 | 2012년 3월 22일 (목) 06:48 | 1,799 × 1,238 (2.63 MB) | wikimediacommons>File Upload Bot (Kaldari) | == {{int:filedesc}} == {{Walters Art Museum artwork |artist = Josefa de Ayala (Portuguese, ca. 1630-1684) |title = ''The Sacrificial Lamb'' |description = {{en|The inscription refers to Christ as the Lamb whose death was foret... |
이 파일을 사용하는 문서
이 파일을 사용하는 문서가 없습니다.
